Elektroninės parduotuvės taisyklės
1. Bendrosios nuostatos.
1.1. Šios pirkimo - pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato Pirkėjo ir www.spindiskin.lt(Spindi skin UAB, įmonės kodas 305739329, PVM kodas LT100014010612, reg. adresas Naujoji Uosto g. 8A-2, LT-92125 Klaipėda) (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui įsigyjant prekes el. parduotuvėje.
2. Pirkimo - pardavimo sutarties sudarymas.
2.1. Pirkimo - pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, el. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą, banką, iš kurio bus vykdomas apmokėjimas ir susipažinęs su šiomis taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Mokėti“. Sutartis galioja iki visiško pagal šios sutarties taisykles pareigų įvykdymo.
3. Pirkėjo teisės ir pareigos .
3.1. Vadovaujantis šiomis Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais el. parduotuvės Pirkėjai yra:
3.1.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t.y. asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
3.1.2. nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;
3.1.3. juridiniai asmenys;
3.1.4. visų aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.
3.2. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
3.3. Pirkėjo pasirinktos prekės rezervuojamos bei Pardavėjas imasi vykdyti pirkimo-pardavimo sutartį tik tada, kai Pardavėjas gauna pranešimą iš Pirkėjo banko apie apmokėjimą už pasirinktas prekes. Pirkėjas privalo patvirtinti mokėjimo pavedimą ne vėliau kaip per 24 valandas nuo mygtuko „Patvirtinti užsakymą ir pereiti prie mokėjimo” paspaudimo. Per šį terminą mokėjimo pavedimo nepatvirtinus, Pardavėjas turi teisę laikyti, kad Pirkėjas atsisakė pirkimo-pardavimo sutarties.
3.4. Pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo, nenurodydamas priežasties, atsisakyti prekės ir ją grąžinti.
3.5. Pardavėjas privalo priimti užsakytas prekes ir grąžinti Pirkėjo sumokėtą prekių kainą, neįskaitant pristatymo kainos.
3.6. Norėdamas grąžinti prekę, Pirkėjas turi susisiekti su Pardavėju el. paštu: info@spindiskin.lt. Grąžinamos prekės turi būti nepažeistoje originalioje gamintojo pakuotėje, negali būti pažeista apsauginė plėvelė, nepažeistos etiketės, prekės turi būti tos pačios komplektacijos, kokias gavo Pirkėjas. Grąžinant prekę turi būti pridėtas prekės apmokėjimą patvirtinantis dokumentas. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas, išskyrus, kai grąžinama nekokybiška prekė arba Pirkėjo gauta neužsakyta prekė.
3.7. Pirkėjas privalo laikytis kitų Taisyklėse bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.
3.8. Pirkėjas, naudodamasis elektronine parduotuve, patvirtina, kad sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis.
4. Pardavėjo teisės ir pareigos.
4.1. Pardavėjas turi sudaryti sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
4.2. Pardavėjas turi organizuoti Pirkėjo užsakytų prekių pristatymą Pirkėjo nurodytu adresu.
4.3. Pardavėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.
4.4. Kai dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas negali pristatyti elektroninėje parduotuvėje užsakytos prekės, Pardavėjas turi teisę nutraukti Pirkimo-pardavimo sutartį prieš tai informavęs Pirkėją. Pardavėjas gali pasiūlyti analogišką prekę. Pirkėjui atsisakius, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus per 7 darbo dienas į Pirkėjo nurodytą asmeninę atsiskaitomąją sąskaitą.
4.5. Jeigu įsigyta prekė nekokybiška arba Pirkėjas gavo neužsakytą prekę, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba sumažinti prekės kainą, arba grąžinti už prekes bei jų pristatymą sumokėtus pinigus per 7 darbo dienas nuo prašymo pateikimo.
4.6. Nutraukus sutartį pagal šių taisyklių 3.4. p., Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus už grąžinamą tvarkingą prekę per 7 darbo dienas. Atsiskaičius banko kortele, pinigai grąžinami tik į kortelę, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.
5. Prekių pristatymas .
5.1. Lietuvos teritorijoje Pardavėjas pristato užsakytas prekes per 2-4 darbo dienas, švenčių ar ekstremalių situacijų periodu per 2-7 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes per Pirkėjo pasirinktą kurjerių tarnybą, arba į artimiausią LP Express arba OMNIVA tinklo paštomatą.
5.2. Gavęs prekių siuntą Pirkėjas kartu su vežėju privalo patikrinti, ar nepažeista siuntos būklė. Jeigu prekių siunta buvo pažeista, tai Pirkėjas privalo pažymėti prekių perdavimo-priėmimo dokumente (važtaraštyje). Priėmus prekes ir pasirašius prekių perdavimo-priėmimo dokumentą (važtaraštį) be pastabų, patvirtinama, kad prekių siunta nebuvo pažeista ir tinkamai pristatyta.
5.3. Jei prekės nėra pristatomos laiku dėl Pirkėjo kaltės, Pardavėjas už prekių pristatymą neneša jokios atsakomybės.
6. Prekių grąžinimas.
6.1. Pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo, nenurodydamas priežasties, atsisakyti prekės ir ją grąžinti.
6.2. Prekes, kurias Pirkėjas nori grąžinti su nepažeista pakuote ir įrodančiu pirkimo dokumentu Pardavėjas pakeičia arba priima atgal per 14 darbo dienų nuo prekių pristatymo dienos:
6.2.1. Per Venipak kurjerį. Prekių pristatymo išlaidos negrąžinamos.
6.2.2. Pirkėjas gali pasinaudoti prekių grąžinimo teise, jeigu prekė nebuvo naudojama, originali prekės pakuotė nepažeista, nesugadinta, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė). Grąžinamos prekės privalo būti pilnai sukomplektuotos. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekės nėra pilnai sukomplektuotos ir tinkamai supakuotos, Pardavėjas arba jo atstovas gali atsisakyti priimti grąžinamas prekes. Pirkėjas turi pateikti originalią prekės sąskaitą faktūrą bei užpildytą ir pasirašytą grąžinimo formą (dėl grąžinimo formos kreipkitės info@spindiskin.lt). Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjui grąžinti už prekes pirkimo metu sumokėtus pinigus, neįskaitant pristatymo išlaidų, per 7 darbo dienas nuo prekės grąžinimo dienos.
6.2.3. Jeigu įsigyta prekė nekokybiška arba gauta Pirkėjo neužsakyta prekė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba sumažinti prekės kainą, arba grąžinti už prekes bei jų pristatymą sumokėtus pinigus per 7 darbo dienas nuo prekės grąžinimo dienos. Prekės turi būti grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje. Taip pat Pirkėjas turi pateikti originalią prekės sąskaitą faktūrą bei užpildytą ir pasirašytą grąžinimo formą, kurioje turi būti nurodyta prekių grąžinimo priežastis.
7. Atsakomybė.
7.1. Pardavėjas neprisiima atsakomybės už paslaugų - veiklos sutrikimus, kurie gali kilti dėl techninių kliūčių ir kitokių įvykių, kurių negalima kontroliuoti.
7.2. Pirkėjas atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.
7.3. Už pirkimo ir pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis el. parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
7.4. Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per Pardavėjo el. parduotuvėje esančias nuorodas.
7.5. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai atsiradusius nuostolius.
8. Intelektinės nuosavybės teisių apsauga.
8.1. Visos intelektinės teisės į elektroninėje parduotuvėje esančią tekstinę, grafinę medžiagą priklauso Pardavėjui.
8.2. Yra draudžiama be raštiško Parduotuvės administratoriaus sutikimo naudoti ar platinti esančią Parduotuvėje medžiagą.
9. Informacijos siuntimas.
9.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu el. pašto adresu.
9.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo elektroninės parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytais adresais.
10. Baigiamosios nuostatos.
10.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
10.2. Šioms Taisyklėms ir santykiams tarp Šalių šių Taisyklių atžvilgiu taikomos ir jos aiškinamos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
10.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
10.4. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų pagal šias Taisykles vykdymo, jei jų įvykdyti negalima dėl nenumatytų ir Šalių valios nepriklausančių aplinkybių (Force major).
1.1. Šios pirkimo - pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato Pirkėjo ir www.spindiskin.lt(Spindi skin UAB, įmonės kodas 305739329, PVM kodas LT100014010612, reg. adresas Naujoji Uosto g. 8A-2, LT-92125 Klaipėda) (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui įsigyjant prekes el. parduotuvėje.
2. Pirkimo - pardavimo sutarties sudarymas.
2.1. Pirkimo - pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, el. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą, banką, iš kurio bus vykdomas apmokėjimas ir susipažinęs su šiomis taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Mokėti“. Sutartis galioja iki visiško pagal šios sutarties taisykles pareigų įvykdymo.
3. Pirkėjo teisės ir pareigos .
3.1. Vadovaujantis šiomis Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais el. parduotuvės Pirkėjai yra:
3.1.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t.y. asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
3.1.2. nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;
3.1.3. juridiniai asmenys;
3.1.4. visų aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.
3.2. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
3.3. Pirkėjo pasirinktos prekės rezervuojamos bei Pardavėjas imasi vykdyti pirkimo-pardavimo sutartį tik tada, kai Pardavėjas gauna pranešimą iš Pirkėjo banko apie apmokėjimą už pasirinktas prekes. Pirkėjas privalo patvirtinti mokėjimo pavedimą ne vėliau kaip per 24 valandas nuo mygtuko „Patvirtinti užsakymą ir pereiti prie mokėjimo” paspaudimo. Per šį terminą mokėjimo pavedimo nepatvirtinus, Pardavėjas turi teisę laikyti, kad Pirkėjas atsisakė pirkimo-pardavimo sutarties.
3.4. Pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo, nenurodydamas priežasties, atsisakyti prekės ir ją grąžinti.
3.5. Pardavėjas privalo priimti užsakytas prekes ir grąžinti Pirkėjo sumokėtą prekių kainą, neįskaitant pristatymo kainos.
3.6. Norėdamas grąžinti prekę, Pirkėjas turi susisiekti su Pardavėju el. paštu: info@spindiskin.lt. Grąžinamos prekės turi būti nepažeistoje originalioje gamintojo pakuotėje, negali būti pažeista apsauginė plėvelė, nepažeistos etiketės, prekės turi būti tos pačios komplektacijos, kokias gavo Pirkėjas. Grąžinant prekę turi būti pridėtas prekės apmokėjimą patvirtinantis dokumentas. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas, išskyrus, kai grąžinama nekokybiška prekė arba Pirkėjo gauta neužsakyta prekė.
3.7. Pirkėjas privalo laikytis kitų Taisyklėse bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.
3.8. Pirkėjas, naudodamasis elektronine parduotuve, patvirtina, kad sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis.
4. Pardavėjo teisės ir pareigos.
4.1. Pardavėjas turi sudaryti sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
4.2. Pardavėjas turi organizuoti Pirkėjo užsakytų prekių pristatymą Pirkėjo nurodytu adresu.
4.3. Pardavėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.
4.4. Kai dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas negali pristatyti elektroninėje parduotuvėje užsakytos prekės, Pardavėjas turi teisę nutraukti Pirkimo-pardavimo sutartį prieš tai informavęs Pirkėją. Pardavėjas gali pasiūlyti analogišką prekę. Pirkėjui atsisakius, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus per 7 darbo dienas į Pirkėjo nurodytą asmeninę atsiskaitomąją sąskaitą.
4.5. Jeigu įsigyta prekė nekokybiška arba Pirkėjas gavo neužsakytą prekę, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba sumažinti prekės kainą, arba grąžinti už prekes bei jų pristatymą sumokėtus pinigus per 7 darbo dienas nuo prašymo pateikimo.
4.6. Nutraukus sutartį pagal šių taisyklių 3.4. p., Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus už grąžinamą tvarkingą prekę per 7 darbo dienas. Atsiskaičius banko kortele, pinigai grąžinami tik į kortelę, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.
5. Prekių pristatymas .
5.1. Lietuvos teritorijoje Pardavėjas pristato užsakytas prekes per 2-4 darbo dienas, švenčių ar ekstremalių situacijų periodu per 2-7 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes per Pirkėjo pasirinktą kurjerių tarnybą, arba į artimiausią LP Express arba OMNIVA tinklo paštomatą.
5.2. Gavęs prekių siuntą Pirkėjas kartu su vežėju privalo patikrinti, ar nepažeista siuntos būklė. Jeigu prekių siunta buvo pažeista, tai Pirkėjas privalo pažymėti prekių perdavimo-priėmimo dokumente (važtaraštyje). Priėmus prekes ir pasirašius prekių perdavimo-priėmimo dokumentą (važtaraštį) be pastabų, patvirtinama, kad prekių siunta nebuvo pažeista ir tinkamai pristatyta.
5.3. Jei prekės nėra pristatomos laiku dėl Pirkėjo kaltės, Pardavėjas už prekių pristatymą neneša jokios atsakomybės.
6. Prekių grąžinimas.
6.1. Pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo, nenurodydamas priežasties, atsisakyti prekės ir ją grąžinti.
6.2. Prekes, kurias Pirkėjas nori grąžinti su nepažeista pakuote ir įrodančiu pirkimo dokumentu Pardavėjas pakeičia arba priima atgal per 14 darbo dienų nuo prekių pristatymo dienos:
6.2.1. Per Venipak kurjerį. Prekių pristatymo išlaidos negrąžinamos.
6.2.2. Pirkėjas gali pasinaudoti prekių grąžinimo teise, jeigu prekė nebuvo naudojama, originali prekės pakuotė nepažeista, nesugadinta, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė). Grąžinamos prekės privalo būti pilnai sukomplektuotos. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekės nėra pilnai sukomplektuotos ir tinkamai supakuotos, Pardavėjas arba jo atstovas gali atsisakyti priimti grąžinamas prekes. Pirkėjas turi pateikti originalią prekės sąskaitą faktūrą bei užpildytą ir pasirašytą grąžinimo formą (dėl grąžinimo formos kreipkitės info@spindiskin.lt). Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjui grąžinti už prekes pirkimo metu sumokėtus pinigus, neįskaitant pristatymo išlaidų, per 7 darbo dienas nuo prekės grąžinimo dienos.
6.2.3. Jeigu įsigyta prekė nekokybiška arba gauta Pirkėjo neužsakyta prekė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba sumažinti prekės kainą, arba grąžinti už prekes bei jų pristatymą sumokėtus pinigus per 7 darbo dienas nuo prekės grąžinimo dienos. Prekės turi būti grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje. Taip pat Pirkėjas turi pateikti originalią prekės sąskaitą faktūrą bei užpildytą ir pasirašytą grąžinimo formą, kurioje turi būti nurodyta prekių grąžinimo priežastis.
7. Atsakomybė.
7.1. Pardavėjas neprisiima atsakomybės už paslaugų - veiklos sutrikimus, kurie gali kilti dėl techninių kliūčių ir kitokių įvykių, kurių negalima kontroliuoti.
7.2. Pirkėjas atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.
7.3. Už pirkimo ir pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis el. parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
7.4. Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per Pardavėjo el. parduotuvėje esančias nuorodas.
7.5. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai atsiradusius nuostolius.
8. Intelektinės nuosavybės teisių apsauga.
8.1. Visos intelektinės teisės į elektroninėje parduotuvėje esančią tekstinę, grafinę medžiagą priklauso Pardavėjui.
8.2. Yra draudžiama be raštiško Parduotuvės administratoriaus sutikimo naudoti ar platinti esančią Parduotuvėje medžiagą.
9. Informacijos siuntimas.
9.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu el. pašto adresu.
9.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo elektroninės parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytais adresais.
10. Baigiamosios nuostatos.
10.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
10.2. Šioms Taisyklėms ir santykiams tarp Šalių šių Taisyklių atžvilgiu taikomos ir jos aiškinamos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
10.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
10.4. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų pagal šias Taisykles vykdymo, jei jų įvykdyti negalima dėl nenumatytų ir Šalių valios nepriklausančių aplinkybių (Force major).